Takk for at du svarte! Her er kan du lese mer om oppgraderingen av NTLs medlemsregister og medlemsnett i 2018

I februar/mars 2018 tar NTL i bruk et nytt medlemsregister og nye selvbetjeningsfunksjoner på medlemsnett. Her kan du lese mer om de viktigste nye funksjonene.

De viktigste forbedringene for medlemmer og tillitsvalgte er:

- Utvidet Min side med verveshop, individuell kurspåmeldingsadministrasjon og katalog over e-poster og brev fra forbundet

- Lokal kursadministrasjon for organisasjonsledd, med eget påmeldingsskjema og online søknad om støtte og rapportering i etterkant

- Bedret datagrunnlag for medlemslistene med blant annet synliggjøring nye medlemmer som er overført internt i NTL etter jobbytte, og i mange virksomheter en bedret arbeidsstedsstruktur

- Tilgang til medlemslister også for tillitsvalgte på arbeidssteder som ikke er egne organisasjonsledd, og for avtaletillitsvalgte med ansvar for deler av en virksomhet